کلام ولایت

کلام ولایتبيشتر

بیانات رهبر انقلاب

پس از اقامه نماز بر پیکر حجّت‌الاسلام ‌والمسلمین محمّدی ‌ری‌شهری

رهبر انقلاب گفت: آقای ری‌شهری را در زمان وزارت و زمان قضاوت و بعدها فراوان می‌دیدیم و جز خوبی و خدمت و خیرخواهی، بنده از ایشان سراغ ندارم.

ما هر چه خاطره از آقای ری‌شهری داریم، خاطره‌ی نیک است. جز خوبی و خدمت و خیرخواهی، بنده از ایشان سراغ ندارم. گمان می‌کنم اوّلین باری هم که ما ایشان را دیدیم، به نظرم سال ۴۴ یا ۴۵ بود که ایشان زندانی بود در زندان اطفال [دارالتّأدیب]. من که می‌رفتم دیدن هادی آقا،(۱) به نظرم آنجا اوّل‌بار ایشان را دیدم. بعد هم که دیگر بعد از انقلاب و کارهای [مختلف] ایشان، زمان وزارت و زمان قضاوت و بعدها، خب فراوان ایشان را می‌دیدیم؛ ایشان واقعاً همیشه منشأ خیر بود. در زمان وزارت اطّلاعات، ایشان هفته‌ای یک بار می‌آمد و با من ملاقات داشت و من واقعاً از مجالست و مصاحبه‌ی با ایشان محظوظ میشدم و لذّت میبردم؛ چون در راه و در کار و علاقه‌مند و معنوی و ...[بودند]؛ الحمدللّه. خدا ان‌شاءاللّه ایشان را با محمّد و آل محمّد محشور بکند؛ خداوند ایشان را رحمت بکند.


پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR

 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.
جمهوری اسلامی ایران وزارت اطلاعات
سال جهش تولید با مشارکت مردم