پربیننده ترین اخبار

جمعه13خرداد1401

پيام تسلیت

به مناسبت سالگرد رحلت امام خمينی (ره) و قیام پانزده خرداد

بسم‌الله الرحمن الرحیم
از اصول امام (ره) اعتماد به صدق و وعده‌ی الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر است
                                                                   مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
    
سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) یادآور واقعه‌ای جانگداز و مصیبتی عظیم است که قلوب مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر پهنه‌ی گیتی را جریحه‌دار نمود و همه را تا همیشه‌ی تاریخ به سوگ نشاند. اما به اذن‌الله، با سپرده شدن سکان‌داری کشتی عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی به دستان با کفایت رهبری خردمند، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بارقه‌ی امید در دل‌های پریشان و داغدیده تابیدن گرفت تا انوار تابناک اسلام ناب محمدی همچنان بر تارک جهان هستی بدرخشد و ناامیدی دشمنان کینه‌توز را به رغم دسیسه‌های بی‌امان رقم زند.
یقیناً، نهضت عظیم امام راحل عظیم‌الشأن، جانی تازه بر کالبد ناتوان محرومان و مستضعفان ستم‌دیده جهان بخشید و سمت و سوی مقاومت و غلبه بر مستکبران و زورمداران را بر آنان بیاموخت و تجدید حیات اسلام را به عنوان یگانه راه رهایی از چنگال دژخیمان به منصه‌ی ظهور گذاشت. این نهضت، حلاوت استقلال و آزادی را به کام ملّت‌های رها شده از جور ستمگران چشاند. به‌گونه‌ای که اینک، به پاس مجاهدت‌های بی‌وقفه و حرمت خون پاک شهدا، طنین ناقوس  مرگ استعمار و صهیونیسم غاصب به‌گوش و باور جهانیان رسیده و فردایی آزاد و آباد را در سایه‌سار حاکمیت الهی نوید می‌دهد.

 

 

فرارسیدن سالروز رحلت غم‌انگیز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد که درس پیروی از ولایت تا سرحد شهادت را یادآوری می‌نماید، به محضر با سعادت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملّت حق‌مدار ایران اسلامی، قاطبه‌ی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گویم و تداوم این انقلاب شکوهمند را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.
سربازان عرصه‌ی گمنامی در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد با روح ملکوتی آن امام عظیم‌الشأن و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان می‌کنند که تا آخرین نفس حافظ آرمان‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و آنی از تبعیت رهبر فرزانه خود غفلت نورزند.


 


 

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.