دانش اطلاعاتی

تلفیق خبر دانش اطلاعاتی

تحلیل رسانه‌ها عليه اخبار منفی نظامی اطلاعاتی رژيم صهيونيستی

احساس ضعف امنیتی توسط رژیم صهیونیستی از سوی لبنان
*توییتر؛ اکتا فابولا(اخبار اطلاعاتی): اینکه اسرائیل امروز شبکه‌های جاسوسی گسترده‌ای را در لبنان ایجاد می‌کند و فعالیت‌های اطلاعاتی در لبنان ازجمله رویکرد جمع‌آوری اخبار را در اولویت قرار داده است به این موضوع مربوط می‌شود که مانند گذشته احساس ضعف امنیتی می‌کند.
شنیده شدن انفجارهای شدید برای سومین بار طی 2 هفته گذشته در نزدیکی تل آویو و سکوت ارتش در این خصوص
* اسرائیل رادار(خبرگزاری رژیم صهیونیستی): ساکنان مرکز سرزمین های اشغالی از انفجارهای شدید برای سومین بار در 2 هفته گذشته خبر دادند. فعالیت نیروی هوایی مشکوک است، اما برخی می‌گویند که صدای انفجارها مانند شکستن دیوارهای صوتی نبود. ارتش همچنان ساکت است.
* تارنمای 0404 و روتر نت:  این انفجار به حدی شدید بود که در مناطق حولون، باتی یام ونیس زیونا که با ریشیون لیتسیون فاصله دارند هم شنیده شد. یکی از ساکنان مناطق ریشیون لیتسیون به خبرنگار 0404 گفت: در زمان انفجار زمین به لرزه درآمد گویی که زلزله رخ داده است.
زندگی توأم با ترس صهیونیست ها ناشی از سرقت اطلاعات آنها توسط هکرهای کشورهای دیگر
* دارک ریدینگ (اخبار امنیت فناوری): هزاران اسرائیلی پس از اینکه هکرهای غیراسرائیلی اطلاعات شخصی آن‌ها ازجمله گرایش جنسی را از سایت دوست‌یابی که در جامعه محبوب است به سرقت بردند، همچنان در ترس زندگی می‌کنند. افشای اطلاعات می‌تواند عواقب مخربی برای قربانیان داشته باشد.
سانسور خبری در خصوص تیراندازی در یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی
*شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی: صدای تیراندازی در یک پایگاه ارتش در نزدیکی شهرک ایتمار شنیده شده که تا این لحظه، خبری در مورد تلفات احتمالی یا جزئیات بیشتر این حادثه منتشر نشده است.
قطعی دانستن شکست رژیم صهیونیستی در صورت جنگ با ایران
*جروزالم‌پست؛ یاکو کاتز(نویسنده کتاب حمله سایه ماموریت مخفی اسرائیل برای از بین بردن نیروی هسته‌ای سوریه): بنت در مورد جنگ با ایران خوب لفاظی می‌کند، چاره دیگری ندارد، اما آنچه در عمل نشان می‌دهد قبول این واقعیت است که در جنگ در حوزۀ هسته‌ای با ایران از هم اکنون شکست [رژیم.صهیونیستی] قطعی است.
ایجاد شکاف در حصار امنیتی شهرکهای صهیونیست نشین
* کانال مطالعات رژیم صهیونیستی: منابع عبری زبان اعلام کردند که در بخشی از حصار امنیتی اطراف شهرک دولیو شکاف ایجاد شده و نیروهای امنیتی اسرائیلی در حال تحقیق در این باره هستند. این منابع نسبت به احتمال نفوذ برخی افراد به داخل شهرک دولیو اظهار نگرانی کرده‌اند.
* پایگاه خبری عبری زبان 0404: از آژیر خطر در شهرک دولیو در غرب رام‌الله در پی احتمال وقوع یک رخداد امنیتی به صدا درآمد. تا این لحظه خبر تازه‌ای در این زمینه منتشر نشده است.



 

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.