اطلاع رسانی

جامعه اطلاعاتیبيشتر

سه‌شنبه4مرداد1401

جامعه اطلاعاتی قرآنی، اقتدار‌آفرین است

سخنرانی وزیر اطلاعات در دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور

دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار گردید.

به گزارش دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، وزیر اطلاعات در دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور که به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در روز دوشنبه سوم مرداد ماه، باحضور مسئولین دستگاه‌های اطلاعاتی و حفاظتی برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر استهبان گفت: هر چه بیشتر برای ترویج قرآن در جامعه تلاش کنیم، بر اقتدار جامعه اطلاعاتی و نظامی افزوده خواهد شد و قرآن قدرت نرم ماست، برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای ما را تعیین می کند، چون کلام الهی است و عظمتی که امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارد به واسطه قرآن است.
رئیس شورای هماهنگی اطلاعات گفت: دشمن در تلاش است که به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه آسیب بزند و ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است که جامعه را از ارزش‌   های قرآن جدا کند.



 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.