اطلاع رسانی

جامعه اطلاعاتیبيشتر

سه‌شنبه2فروردين1401

اطلاعیه ناجا

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات توسط سازمان اطلاعات ناجا

سازمان اطلاعات انتظامی کشور از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی، سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگیری ۵ عضو آن در استان خوزستان خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: چشمان تیزبین و همیشه بیدار فرزندان ملّت در این سازمان در اولین روز از تعطیلات نوروزی و در راستای ارتقای امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و رصدهای هوشمندانه، سرکرده یک باند قاچاق سلاح و مهمات در استان خوزستان را شناسایی کردند.
سرکرده باند مورد نظر با همکاری اعضای آن یک محموله مهمات جنگی را از طریق مرزهای غربی و جنوبی وارد استان خوزستان کرده و با هدف توزیع در زمان مناسب اقدام به دپو آن کرده بودند.
مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور پس از اقدامات اطلاعاتی، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه از منازل و مخفیگاه آنها بازرسی و 59 قبضه سلاح شامل 24 قبضه کلت کمری، 2 قبضه کلاش، 2 قبضه سینالوف، 16 قبضه سلاح شکاری شامل تک لول و دو لول و 18 قبضه شورشی، 4 تیغه خشاب کلاش، 28 تیغه خشاب کلت، 120 فشنگ جنگی کلاش، 50 فشنگ جنگی کلت، 10 فشنگ شکاری کشف و 5 نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.
این اقدام هوشمندانه، بیانگر اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی پلیس برای امنیت مردم است و درتحقق این هدف حتی در ایام تعطیل نیز از مجاهدت و تلاش دست نخواهند کشید.


 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.