اطلاع رسانی

اخبار و بازتاب هابيشتر

شنبه12شهريور1401

حضور وزیر اطلاعات در استان خراسان رضوی

سخنرانی وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین خراسان رضوی

سفر‌های استانی دولت رضایت‌مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.

افزایش امیدواری در مردم، مهمترین دستاورد‌ سفر رییس جمهوری به استان‌ها 

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان خراسان رضوی افزود: افزایش امیدواری در مردم از مهمترین دستاورد‌های سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌ها بوده است.
وی با تاکید بر اینکه تامین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از مهمترین اولویت‌های دولت است، افزود: مسئولان استانی در جهت اجرایی شدن مصوبات سفر تلاش مضاعفی داشته باشند.
وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه اقدامات دولت در مبارزه با کرونا باعث شد تا قدم بزرگی برای سلامت مردم برداشته شود اظهار داشت: شرایط توزیع عادلانه یارانه‌ها برای مردم گام مهم دیگری در حوزه بهبود معیشت مردم بود.
وزیر اطلاعات همچنین در بخشی دیگری از سخنانش هم‌افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضایی و اطلاعاتی کشور را یکی دیگر از دستاورد‌های دولت انقلابی و مردمی دانست و افزود: امروز امنیت پایدار ما در سراسر ایران اسلامی ثمره این هم‌افزایی و همراهی مردم است.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب ادامه داد: امروز افزایش تعاملات و همکاری‌های بین دستگاهی باعث شده تا اقدامات رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها در حوزه‌های مختلف هم شکست بخورد.
وی در این جلسه گفت: برقراری روابط و ایجاد تعامل با همسایگان در منطقه هم توانست ما را بر شرایط تحریمی، منطقه‌ای و فشار استکبار موفق کند و هم باعث شد تا شاهد رفع تنش و مسالمت آمیز شدن ارتباط با کشور‌های همسایه باشیم.
در این جلسه استاندار و جمعی از مسولان نظارتی و امنیتی گزارشی از آخرین اقدامات خود ارائه کردند.



 

فايل ها

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.