اطلاع رسانی

اخبار و بازتاب هابيشتر

دوشنبه7شهريور1401

تقدیر و تشکر معاون اول رئیس جمهور از اقدامات یک‌ساله وزارت اطلاعات

سخنرانی جناب آقای دکتر مخبر در وزارت اطلاعات به‌مناسبت هفته‌ی دولت

نقش وزارت اطلاعات بر اجرایی کردن منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشی بی بدیل است.

معاون اول رئیس جمهور با حضور در وزارت اطلاعات و دیدار با وزیر، معاونین و مدیران کل این وزارتخانه، از اقدامات یک‌ساله وزیر و مجموعه وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کرد و گفت: نقش وزارت اطلاعات بر اجرایی کردن منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشی بی بدیل است. 
آقای دکتر مخبر که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در جمع مدیران وزارت اطلاعات حضور یافته بود گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب، نفوذ و مبارزه با رژیم صهیونیستی را برجسته و قابل تقدیر توصیف کرد و بر استمرار این اقدامات تاکید نمود.
معاون اول رئیس جمهور با تشریح برنامه‌های اقتصادی و اقدامات دولت انقلابی برای ارتقاء سطح معیشتی مردم گفت: خنثی سازی تحریم‌ها از ابتدای استقرار دولت در دستور کار قرار داشت تا با این راهبرد، تحریم‌ها را کم اثر کنیم.
وی با اشاره به شرایط زمان تحویل دولت، به انجام برخی از اقدامات زیرساختی در چارچوب سند تحول دولت مردمی و انقلابی اشاره نمود و افزود با استفاده از ظرفیت‌های مختلف تلاش برای بهبود شرایط ادامه دارد.
معاون اول رئیس جمهور همچنین دیپلماسی منطقه‌ای را از اقدامات مؤثر و اولویت‌های جدی دولت برشمرد و گفت: تعامل با همسایگان افزایش یافته و نتایج مثبت بسیاری نیز داشته است.
در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از اقدامات یک‌ساله وزارت اطلاعات گفت: این وزارت‌خانه بر اساس سند تحول دولت مردمی و انقلابی اهتمام لازم را جهت همراهی با دولت برای اجرایی شدن برنامه‌ها در دستور کار دارد و در راستای توسعه اطلاعات مردم پایه، مقابله جدی با فساد و نفوذ و تامین امنیت پایدار با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، اقدامات موثری صورت داده است.



 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.