اطلاع رسانی

اخبار و بازتاب هابيشتر

دوشنبه22فروردين1401

حضور وزیر اطلاعات در گلستان

گلستان، نماد و سرآمد وحدت

وزیر اطلاعات در گرگان گفت: استان گلستان همواره در حفظ و تقویت وحدت، نماد و سرآمد بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، روز دو‌شنبه 22 فروردین در بدو ورود به گرگان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس در استان مقدس امامزاده عبدالله گرگان حضور پیدا کرد.
در ادامه وزیر اطلاعات با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در این دیدار، گلستان را نماد وحدت و دارای مفاخر بسیار در بخش‌های مختلف عنوان کرد و گفت: استان گلستان دارای منابع طبیعی گسترده و انسان‌های بزرگ علما و شهدای والامقامی است که همواره در جهت تقویت وحدت اقوام سرآمد بوده است.
وی افزود: دشمن همیشه در تلاش است تا بتواند خدشه‌ای بر این وحدت وارد کند، اما هوشمندی و تدبیر مدیریتی که در استان حاکم بوده است توانسته تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را نقش برآب کند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: دشمن به دلیل خصلت ذاتی خود دست از دشمنی بر نخواهد داشت و طبیعی است که بر دشمنی‌های خود بیافزاید و برای ضربه زدن به این نظام تلاش کند.
وزیر اطلاعات به حادثه تروریستی در صحن رضوی اشاره کرد و افزود: دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای تفرقه آمیز همواره در تلاش بوده و هست که به مقوله وحدت آسیب بزند، اما مردم ما نشان دادند که با بصیرت و هوشمندی که دارند نسبت به نظام امید و اعتماد کامل دارند و این اعتماد و امید توانسته نظام و مردم را در صحنه نگه دارد.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: سربازان وزارت اطلاعات سربازان همیشه در میدان و در عین حال گمنام هستند که در این شرایط خاص مسئولیت خیلی سنگینی را بر عهده دارند.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: از اول انقلاب تاکنون دشمن همواره در صدد ضربه زدن به نظام بوده است و از راه‌های مختلف و با قائله‌هایی که بوجود آورده اند جنگ ۸ساله را تحمیل و تحریم‌ها را اعمال کردند، اما با وجود مردم بصیر و تدابیر امامین انقلاب اسلامی این توطئه‌ها خنثی شده است.
نماینده مقام معظم رهبری در گلستان ادامه داد: گلستان نماد وحدت و خودباوری است و به رغم تلاش‌های دشمن برای برهم زدن این وحدت از اوایل انقلاب تاکنون ناکام مانده است.
وزیر اطلاعات سپس در جلسه شورای تامین استان حضور پیدا کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در این جلسه گفت: اگر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تحقق تمدن نوین اسلامی، اجرایی شدن و کاربردی شدن شعار سال را می‌خواهیم، باید بتوانیم خدمت خالصانه‌ای را به مردم ارائه دهیم.
وی افزود: اگر مردم خدمت خالصانه را از مسئولان ببینند خود پایگاه اطلاعاتی می‌شوند و پشتیبان، حامی و فعال موثر مجموعه و مسئولان خواهند شد.
وزیر اطلاعات اضافه کرد: اگر امنیت پایدار داریم و در پرتو این امنیت پایدار مشارکت جدی مردم را در صحنه می‌بینیم در گرو این است که بتوانیم با تمام توان رضایت مردم را جلب کنیم و این را بدانیم که وقتی سخن از مردم می‌گوییم، مردم همه جامعه ما هستند و باید همه را ببینیم.
وزیر اطلاعات ادامه داد: مردم، ولی نعمتان ما هستند و زمانی که بتوانیم وحدت را در همه مذاهب حفظ کنیم و این وحدت مستحکم‌تر از همیشه باشد.
وی با اشاره به اقدامات دولت در جهت بهبود رفاه اجتماعی گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی تمام تلاش خود را در جهت خدمت به همه اقشار مختلف جامعه بکار گرفته است.
وزیر اطلاعات به دشمنی‌های دشمنان نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر سه عنصر خدمتگذاری، خلوص و جلب رضایت مردم را در چار چوب فرمایشات رهبر عزیزمان بکار ببندیم بدانید دشمن در رسیدن به اهداف خود همچون گذشته ناکام خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب اضافه کرد: قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی جهانی است.
وزیر اطلاعات در پایان بر پیش بینی و آینده نگری پدیده‌ها تاکید کرد.
استاندار و رئیس شورای تامین گلستان نیز در این جلسه گفت: استان گلستان جزء ۱۰استان برتر از نظر ظرفیت‌های خدادادی است، اما متاسفانه در عمده شاخص‌های پیشرفت جزء ۱۰استان آخر کشور است.
دکتر علی محمد زنگانه به برخی از مشکلات استان اشاره کرد و افزود: ۹۰درصد از منابع آبی استان از منابع آب‌های زیرزمینی استفاده می‌شود که باید مدیریت شود.
وی به سفر رئیس جمهوری به گلستان اشاره کرد و گفت: سفر دکتر رئیسی به گلستان این امکان را فراهم کرد که بخشی از عقب افتادگی‌های استان را با اعتبار ۴۰هزار میلیارد تومان جبران کنیم.
در پایان این جلسه مدیرکل جدید اطلاعات استان گلستان معرفی و از خدمات مدیرکل پیشین قدردانی شد.


 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.