اطلاع رسانی

اخبار و بازتاب هابيشتر

جمعه19فروردين1401

حضور وزیر اطلاعات در شیراز

اماکن مذهبی؛ یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها

وزیر اطلاعات گفت: اماکن مذهبی؛ یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها است و این نشان از کینه و عناد آن‌ها نسبت به ائمه اطهار (ع) دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات پنجشنبه ۱۸ فروردین در نشست شورای تامین استان فارس گفت: یکی از مراکز مورد توجه تکفیری ها، اماکن مذهبی است و این نمونه اقدامات تروریستی اخیر که در صحن مطهر حضرت امام رضا (ع) انجام شد نشان از کینه و عنادی است که درگروه‌های تکفیری بروز و ظهور پیدا می‌کند.
وزیر اطلاعات افزود: ایجاد تضاد قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و دیگر قومیت‌ها برای انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است و در تلاشند تا معضلات امنیتی جدیدی با استفاده از فضای رسانه‌ای و فناورانه در ایران بوجود بیاورند که لازم است علما، فرهیختگان و آحاد مردم با هوشمندی و روشنگری این فتنه‌ها را از اساس خنثی کنند.
وی با بیان این که دشمن در هر صورت دشمنی خود را بروز و ظهور می‌دهد، گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را  با حمایت استکبار جهانی و همراهی برخی کشور‌های عربی  ایفا کند که تلاش‌های این رژیم منحوس با اقدامات شهادت طلبانه و جهادی فلسطینی‌ها مواجه و خنثی شده است. 
حجت الاسلام و المسلمین خطیب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: باید تلاش شود که شعار امسال  محقق شود و این مهم ، همدلی، هم افزایی، هماهنگی و همگرایی بین مسوولان و مردم را می‌طلبد و دولت مردمی سیزدهم تمام تلاش خود را معطوف به اجرایی کردن منویات معظم له دارد.
وزیر اطلاعات به نقش روحانیون و علمای فارس  از جمله شهید آیت الله دستغیب اشاره کرد و گفت: این عالم مبارز با فعالیت‌های ضد رژیم خود، مردم را آگاه و با خطبه‌ها و سخنرانی‌های آتشین خود زمینه‌ی آگاهی مردم را فراهم کرد .
وی همچنین با بیان ظرفیت‌های پزشکی، صنعتی، گردشگری، زیر بنایی، تولیدی و مذهبی فارس، افزود: اکنون فرصت مناسبی است که این ظرفیت‌ها بیشتر شناخته شود .
وزیر اطلاعات دیروز برای شرکت در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات فارس به شیراز سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب همچنین با آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و آیت الله کلانتری تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) دیدار و گفتگو کرد.
وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات فارس به تعدادی از تماس‌های مردمی نیز پاسخ داد .
وی همچنین به همراه استاندار فارس با خانواده شهید محسن جعفری دیدار کرد و گفت: شهدا راه خود را پیدا کردند و جاودانه شدند و ما نیز باید راه این شهدا را ادامه دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب افز‌ود: همه مدیون صبر و متانت خانواده شهدا هستیم و به برکت خون شهدا، خواری و ذلت دشمنان را می‌توان دید.


 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.