اخبار جدید اسلایدری
سخنرانی وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان کرمان
وزیر اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اطلاعات استان کرمان خطاب به مسئولان:
با خدمت‌رسانی بی‌منت مشکلات مردم را مرتفع کنید
   وزیر اطلاعات با بیان اینکه حفظ کرامت، خمیرمایه عزت انسان است، تصریح کرد: مسئولان باید با خدمت بی منت از این فرصت برای گره گشایی از مشکلات مردم و ارتقاء جایگاه معنوی خود استفاده کنند.
   حجت الاسلام و المسلمین  دکتر سیدمحمود علوی امروز شنبه 14 مهرماه در جلسه فوق العاده شورای اداری استان کرمان و مراسم تکریم و معارفه مدیر کل سابق و جدید اطلاعات استان کرمان با تقدیر از تلاش های مسئولان استان کرمان به ویژه شورای تأمین در ارتقاء امنیت و آسایش مردم اظهار کرد: توفیق خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی افتخاری سترگ برای مسئولان است.
   وی افزود: امتیاز فرهنگ قرآن در مقایسه با دموکراسی غربی در اختصاص حکومت برای مردم است. 
   وزیر اطلاعات تأمین امنیت حق آحاد جامعه و اجرای عدالت را موجب پایداری حق و مأیوس شدن دشمنان دانست و افزود: مسئولان نظام اسلامی باید در چارچوب شرع، قانون و اخلاق به مردم خدمت رسانی کنند تا موجبات رضایتمندی آنان فراهم شود.
   وی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش های مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان کرمان در 5 سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت مجموعه تلاش های انجام شده موجب همدلی و همیاری همه بخش ها و ارتقاء امنیت پایدار در استان شده است.
   دکترعلوی از عملکرد مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان تقدیر و مدیرکل جدید را معرفی و منصوب کرد و از مسئولان استان خواست تا همدلی و همکاری سابق را با مدیرکل جدید نیز داشته باشند.
   شایان ذکر است وزیر اطلاعات همچنین با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با وی گفت و گو کرد.
   دکترعلوی در این دیدار گفت: آماده همکاری در جهت پیشبرد کارها و انجام خدمت هستیم.
   امام جمعه کرمان نیز با قدردانی از حضور وزیر اطلاعات عنوان کرد: مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان زحمات زیادی کشیدند.