اطلاع رسانی

اطلاعیه ها و بیانیه هابيشتر

يكشنبه7دي1399

متلاشی شدن یک باند ضدامنیتی توسط وزارت اطلاعات

9 نفر از اعضای باند خرابکارانه در البرز دستگیر شدند

اعضای یک باند ضدامنیتی که با استفاده از پهباد اقدام به خرابکاری می‌کردند؛ در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای یک باند ضدامنیتی و خرابکارانه که با استفاده از پهباد اقدام به جابجایی اقلام ممنوعه، تصویربرداری از اماکن و مراکز حساس، جمع آوری اطلاعات برای سرویس های بیگانه و رسانه های ضد انقلاب می کردند؛ در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان البرز، یک باند ضدامنیتی و خرابکارانه شناسایی و متلاشی گردید.
برابر بررسی های بعمل آمده، این باند با استفاده از چند فروند پهباد دست ساز اقدام به جابجایی اقلام ممنوعه و تصویربرداری از اماکن و مراکز حساس، به منظور جمع آوری اطلاعات و مستند سازی برای سرویس های بیگانه و رسانه های ضد انقلاب می کردند.
در این عملیات هوشمندانه 9 نفر از اعضای باند مذکور با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و 6 پهباد منهدم و 15 فروند پهباد به همراه چند قبضه سلاح و مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط گردید.
وزارت اطلاعات ضمن قدردانی از مردم فهیم و انقلابی ایران عزیزمان، اعلام می نماید: درصورت مشاهده هرگونه تخلف امنیتی، مراتب را با ستاد خبری 113 وزارت اطلاعات در میان بگذارند.


 
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.